Organizujte úlohy a členov projektového tímu prostredníctvom Odoo aplikácie na projektové riadenie. Získate komplexný prehľad o projekte a výrazne zvýšite produktivitu tímu.
Chcem vedieť viacSpravujte svoje projekty v užívateľsky príjemnom prostredí a organizujte úlohy vďaka kanban zobrazeniu podľa projektových fáz.
Zobrazte si svoj projekt na časovej osi, ktorá Vám poskytne prehľad o úlohách, ich nadväznostiach a plánovaných deadlinoch.
Zobrazenie zoznamu ponúkne všetky dáta, ktoré potrebujete v náhľade vidieť. Jednoducho umožní vykonávať aj hromadné akcie.
Ak riadite projekt agilnou metódou, s Odoo môžete do procesu riadenia projektu jednoducho zapojiť aj klientov. Sami rozhodnete, v ktorej fáze projektu a ku ktorým častiam budú mať prístup. Rôzne tímy dokážu na projektoch rôzne kooperovať.
Moduly pracovný výkaz a fakturácia Vám umožnia spracovať úlohy podľa času, ktorý ste na nich strávili. Tak dokážete presne stanoviť odpracovaný čas a fakturovať ho klientom. Ak pracujete na väčších projektoch, stanovte si míľniky. Náklady tak jednoducho rozložíte v čase.
Projekty sa aktualizujú v reálnom čase a poskytujú podrobný prehľad o ziskovosti, míľnikoch, zdrojoch a úlohách.
Vytvárajte podúlohy, opakujúce sa úlohy a vzájomné nadväznosti jednotlivých úloh, ktoré budete pomocou Odoo jednoducho delegovať.
V aplikácii projektový manažment vyhradíte každému projektu vlastný priestor, aby sa k členom tímu dostali vždy tie správne informácie.
Reportujte na vyššej úrovni. Použite preddefinované informačné panely alebo si vytvorte vlastné s pokročilým nástrojom na tvorbu prehľadov.
Využite najväčšiu výhodu Odoo naplno. Integrujte svoj projekt prehľadne s rozpočtami, časovými výkazmi, nákupmi či predajmi.